KARAMAN İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
İŞYERİ SAĞLIK VE GÜVENLİK BİRİMİ

İş Kazası ve Meslek Hastalıkları Bildirimleri

İş Kazası ve Meslek Hastalıkları Bildirimleri

          5510 sayılı Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası Kanunu ve 6331 sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu gereğince İş Kazası ve Meslek hastalıklarının kayıt ve bildiriminin yapılmasının yasal bir zorunluluk olduğu bilinmektedir. Yasal zorunlulukların yerine getirilmemesi durumunda cezai işlemler uygulanmaktadır.

Okul/Kurumunuzda meydana gelen İş Kazası ve Meslek Hastalıklarının bildirimlerinin 3 iş günü içinde SGK otomasyon sistemi üzerinden Sosyal Güvenlik Kurumuna ve anında Müdürlüğümüz İşyeri Sağlık ve Güvenlik Birimi’ne resmi yazı ile ‘‘Dökümanlar-İşKazası Evrakları’’ dosyasında yer alan “İş Kazası ve Meslek Hastalığı Bildirme Formu” doldurularak bildirilmesi gerekmektedir.

Okul/Kurum işveren ve işveren vekillerinin süreci takip etmeleri, herhangi bir aksamaya mahal vermemeleri gerekmektedir.

0 - 0338 280 7086

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.